Kimagasló sikereket értek el Heves vármegyei diákok a Szakma Sztár Fesztiválon

Heves vármegye diákjai idén is bizonyították tehetségüket a Szakma Sztár Fesztiválon: 17-en jutottak tovább az első fordulóból, közülük öt tanuló az országos döntőben is remekelt, arany-, ezüst- és bronzérmeket szerezve. A kiemelkedő eredmények mögött a diákok szorgalma és a felkészítő oktatók, valamint a gyakorlati képzőhelyek elkötelezett munkája áll.

Kiemelkedő eredményeket értek el Heves vármegye diákjai az idei Szakma Sztár Fesztiválon: a megmérettetés első fordulójából 17 tanuló jutott tovább, közülük pedig öt fiatalnak sikerült bejutnia az országos döntőbe. Többen közülük dobogós helyezést is elértek, ezzel tovább öregbítve a vármegye szakmai oktatásának hírnevét.

Aranyérmes lett Tóth Bálint Péter, a Wigner Jenő Műszaki, Informatikai Technikum elektronikai technikus szakos diákja. Tóth Bálintot Varga László készítette fel, mind az iskolában, mind gyakorlati helyén, a WANP.EDU Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft.-nél.

Ezüstéremmel jutalmazták Kaló Reginát, aki járműfényező szakmában ért el kiváló eredményt. Ő a Heves Vármegyei SZC Bornemissza Gergely Technikumban tanul, felkészítői Kanalovics Zoltán (iskolai oktató) és Fulai Imre (Barta Autó Holding Kft.).

Szintén ezüstérmet szerzett Sipos Ákos, a Heves Vármegyei SZC Bornemissza Gergely Technikum karosszérialakatos tanulója. Felkészítésében Fülep Norbert és Farkas László (iskolai oktatók), valamint Hortobágyi József (gyakorlati képző) vettek részt.

Bronzéremmel zárt Sugár Ljubomir, aki burkoló szakmában versenyzett a Heves Vármegyei SZC Damjanich János Technikum képviseletében. Felkészítői Fekete Róbert (iskola), valamint Zsákai János és Kornya Imre (Szívós-Team és Társai Ágazati Képzőközpont) voltak.

A Heves Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara hangsúlyozta: ezek az eredmények nemcsak a diákok kitartó munkáját, hanem az őket támogató oktatók és duális képzőhelyek elkötelezett szakmai tevékenységét is dicsérik. A kimagasló szereplés egyben jó példa arra, hogy a szakképzésben tanulók milyen magas szintű tudást és gyakorlati felkészültséget tudnak elérni a térségben.