Ágoston kampánya elérte célját: több mint 460 millió forint gyűlt össze

Ágoston gyógyulásáért indított kampány rekordidő alatt elérte célját: több mint 460 millió forint gyűlt össze 22 nap alatt. Győzött a közösségi összefogás!

22 nap után lezárult Ágoston gyógyulásáért indított adománygyűjtés: 1,21 millió dollár, azaz több mint 460 millió forint gyűlt össze, amivel 100,83%-ra teljesült a kitűzött cél. A szervezők több mint 31 ezer magánszemélynek és 46 cégnek mondtak köszönetet a támogatásért.

Kiemelték, hogy a Bosch és a Paramount cégek meghatározó szerepet játszottak a kampány sikerében, biztos hátteret adva már a kezdetekben is. A gyűjtés szervezésében hatalmas munkát végeztek a licitcsoport adminjai, az Angyalok Jótékonysági Licit csoport pedig lehetőséget biztosított a kampány terjesztésére és a felajánlásokra.

A gyűjtés ezzel a nappal hivatalosan lezárult. A közbenső alapítvány – a „Tegyünk a leukémiás gyermekekért és betegekért közhasznú alapítvány” – ezentúl nem fogad új céges adományokat, de a meglévő és folyamatban lévő utalások továbbra is célba érnek. A 4fund.com-on lévő kampányt is lezárják.

A szervezők célja most az, hogy a licitcsoport jövőben más rászoruló gyerekek támogatását is segítse.

Bár Ágoston útja még nem ért véget, most egy kulcsfontosságú lépés következhet: az utazás és kezelés előkészítése. A kórház részéről is várhatók kedvezmények, így a család bizakodó. A kampány zárásával egy közösség is formálódott: egy őszinte, összetartó közeg, amely Ágoston mellé állt a legnehezebb időszakban.

Indexkép: Blikk