Eger önkormányzata a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi törvényben foglalt felhatalmazása alapján a Polgármesteri Hivatal valamennyi telephelyén igazgatási szünetet rendelt el, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy december 22-től jövő év január 5-ig szünetel az ügyfélfogadás.
2023. december 22. napjától 2024. január 5. napjáig téli igazgatási szünetet rendelt el az önkormányzat a Polgármesteri Hivatal valamennyi telephelyén, adta hírül az Önkormányzat hivatalos közösségi oldalán. Az igazgatási szünet alatt a Hivatalban az alábbi napokon szakirodánként lesz ügyelet, mely napokon – a szociális ügyek kivételével – csak kérelmek, bejelentések benyújtására lesz lehetőség:
- 2024. január 3. (szerda) 8:00- 12:00 óráig és 13:00- 16:00 óráig
- 2024. január 5. (péntek) 8:00- 12:00 óráig
A Polgármesteri Titkárság, a Kabinet Iroda és a Jegyzői Iroda az igazgatási szünet teljes időtartama alatt zárva tart.
A Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportja (a Kossuth L. u. 28. szám alatt) 2024. január 3-án és január 5-én a megszokott rend szerinti ügyfélfogadást tart, lakásügyi ügyintézésre azonban nem lesz lehetőség!
Kizárólag sürgős, halaszthatatlan ügyben elérhető e-mail cím: [email protected]
Az igazgatási szünet időtartama alatt az azonnali ügyintézés nem lehetséges, azonban valamennyi tárgykörben kérelem továbbra is folyamatosan benyújtható ügyfélkapun keresztül, illetve postai úton! 2024. január 08-tól a Polgármesteri Hivatal a megszokott munkarendben működik.