Tíz munkanapos téli szünetre megy a Polgármesteri Hivatal

Eger önkormányzata a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi törvényben foglalt felhatalmazása alapján a Polgármesteri Hivatal valamennyi telephelyén igazgatási szünetet rendelt el, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy december 22-től jövő év január 5-ig szünetel az ügyfélfogadás.

2023. december 22. napjától 2024. január 5. napjáig téli igazgatási szünetet rendelt el az önkormányzat a Polgármesteri Hivatal valamennyi telephelyén, adta hírül az Önkormányzat hivatalos közösségi oldalán. Az igazgatási szünet alatt a Hivatalban az alábbi napokon szakirodánként lesz ügyelet, mely napokon – a szociális ügyek kivételével – csak kérelmek, bejelentések benyújtására lesz lehetőség:

  • 2024. január 3. (szerda) 8:00- 12:00 óráig és 13:00- 16:00 óráig
  • 2024. január 5. (péntek) 8:00- 12:00 óráig

A Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportja (a Kossuth L. u. 28. szám alatt) 2024. január 3-án és január 5-én a megszokott rend szerinti ügyfélfogadást tart, lakásügyi ügyintézésre azonban nem lesz lehetőség!

Az igazgatási szünet időtartama alatt az azonnali ügyintézés nem lehetséges, azonban valamennyi tárgykörben kérelem továbbra is folyamatosan benyújtható ügyfélkapun keresztül, illetve postai úton! 2024. január 08-tól a Polgármesteri Hivatal a megszokott munkarendben működik.